lørdag 24. september 2011

Funnet ut av mageproblemene!

Nå er jeg iallefall bedre i magen!
Det viste seg på UL at galleblæra mi var full av hundrevis av små steiner. Så for en tre ukers tid siden fikk jeg fjernet hele galleblæra via kikkhulsoperasjon
Et problem mindre, 2 igjen...

Lurer på om jeg skal fortsette med LHK igjen. Tenke, tenke.
Har vært veldig dårlig på å praktisere LP, jeg er ikke helt sikker på hvorfor, kanskje jeg har mistet litt troen. Itillegg så har det vært veldig mye som har skjedd i det siste (uten at jeg skal gå inn på det her), så jeg har ikke klart å roe meg helt.
Jeg må nok ta kontakt med coachen min igjen.

Itillegg sliter jeg fortsatt med søvnen. Jeg får for lite søvn om natta, og det er frustrerende. Hvis noen har noen gode råd, så del dem gjerne! Hva som helst. :)

Neste uke skal jeg på et 3 ukers opphold på Skogli Helse- og Rehabiliteringssenter. Jeg både gruer og gleder meg. Gruer meg til å være borte hjemmmefra. Men gleder meg fordi jeg tror dette vil være positivt for meg.
Skal skrive mer om oppholdet etterhvert, så dere får bare følge med!

1 kommentar:

  1. Oisann, det var heftig med fjerning av galleblære og alt du har gått gjennom i forbindelse med det. Håper du merker god effekt etterhvert.

    Søvnproblemer ser jeg som en konsekvens av for høyt aktivitetsnivå/for lite hvile. Ikke alltid mulig å endre på det, men...

    Kanskje endrer noe seg, eller stabiliserer seg når du skal på rehabilitering?

    SvarSlett

Takk for dine ord!