fredag 20. august 2010

Er igang med "kuren"

Bygge opp.
Nå er jeg sånn smått i gang med behandlingen.
Først skal jeg bygge opp immunsystemet mitt, og tar endel vitaminer og andre fine ting:
- B12 injeksjoner en gang i uka (de er greie å få satt, men det sprenger ganske mye i ryggen min etterpå, resten av dagen faktisk)
- vitaminkapsel
- Ginko
- Liposomal C (C-vitmain i flytende form; den smaker helt forferdelig!)
- Omega 3 og 6

Rive ned, bygge opp.
I neste uke skal jeg starte med første penicillin-kur. Den skal jeg ta i en uke.
Og etter penicillinkuren skal jeg gå tre uker på probiotika for å bygge opp tarmen igjen.

Og etter de 3 ukene med probiotika er det ny antibiotikakur i en uke. Og etter det nye 3 uker med probiotika.

Om 4 uker skal jeg inn til kontroll igjen, så da får vi se om noen av disse medisinene hjelper kroppen min.

1 kommentar:

  1. Hei Siri :) Titter innom bloggen din: så spennende at du deler hva du holder på med jf behandlingsopplegget på LHK. Det skal bli spennende å følge deg fremover!Håper behandlingen gir deg et solid dytt mot friskheten :)
    Ha en fin,fin weekend videre:)
    Beste hilsen fra
    Lilljekonvall :)

    SvarSlett

Takk for dine ord!